FAQ
Nákup a Objednávka
-
Ako prebieha objednávka cez e-shop?
-
Musím si pre nákup vytvoriť účet? Aké sú výhody registrácie?
-
Ako zistím, či sú produkty na stránke naozaj skladom?
-
Aké všetky spôsoby platby akceptujete?
-
Môžem platiť aj pri prevzatí tovaru (na dobierku)?
-
Ako môžem stornovať alebo upraviť svoju objednávku?
-
Môžem si produkty rezervovať dopredu na konkrétny termín výsadby?
-
Ponúkate aj darčekové poukazy na nákup rastlín alebo stromčekov?
Doprava a Doručenie
-
Ako dlho trvá doručenie objednávky zo záhradkárstva Dučplant?
-
Posielate rastliny aj do Českej republiky alebo iných krajín?
-
Dodávate rastliny aj počas zimných mesiacov?
-
Ako sú rastliny zabalené, aby sa pri preprave nepoškodili? (Obzvlášť tie veľké)
-
Čo robiť, ak mi rastlina príde poškodená prepravou?
Produkty, Kvalita a Záruka
-
Sú fotografie produktov (hlavne veľkých rastlín) reálne, alebo iba ilustračné?
-
Odkiaľ pochádzajú vaše rastliny (dovoz, vlastné pestovanie)?
-
Ako zistím, ktoré produkty sú sezónne a kedy sú opäť dostupné?
-
Aká je záruka na ovocné stromčeky a rastliny zakúpené online?
-
Ako je to s vrátením tovaru pri živých rastlinách?
-
Ako mám postupovať pri reklamácii, ak sa rastline nedarí ani po dodržaní vašich pokynov?
Služby, Poradenstvo a Kontakt
-
Je možné si objednávku vyzdvihnúť osobne?
-
Máte kamennú predajňu alebo prevádzku, kde si môžem rastliny pozrieť osobne?
-
Viete mi poradiť s výberom rastlín podľa typu pôdy alebo polohy záhrady?
-
Poskytujete poradenstvo aj po nákupe, ak si s rastlinou neviem dať rady?
-
Poskytujete záhradnícky servis alebo výsadbu na kľúč?
-
Ponúkate okrem výsadby aj iné služby? (Napr. zazimovanie u zákazníka, záhradný dizajn...)
-
Ponúkate množstevné zľavy pre veľké výsadby alebo firemné projekty?
-
Je možné objednať si veľkoobchodné množstvo (pre záhradnícke firmy, obce a pod.)?
-
Nenašiel/Nenašla som tu odpoveď. Ako vás môžem najrýchlejšie kontaktovať?